Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

sobota, 6 października 2012

Girls' school

Odmładzać się na siłę co prawda nie muszę (większość ludzi i tak "daje" mi naście lat :D), ale mundurki i stylówy mundurkopodobne od zawsze mnie pociągały :)

 buty - centro | koszulka, polówka, spódniczka - lumpeks | opaska, krawat, zakolanówki, pierścionek - allegro | bransoletka - sabo desing

Za zdjęcia dziękuję Flemasowi :)

12 komentarzy:

  1. fajne okulary i oryginalne rajstopki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! wyglądasz jak prawdziwa ska girl ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze, bardzo ciekawy styl! Podoba mi się jak wszystko ze sobą połączyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie zdjecie najbardziej mi sie podoba :)
    calkiem spoko ten Twoj blog, dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba i kolczyki, ale cołość średnio przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niegrzeczna uczennica ;) zakolanówki, okulary i kolczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look, i super tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie swietne rajstopy! Kojarza mi sie z filmem Alicja w Krainie Czarow.:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny bardzo! rajtki, torba i buty chętnie bym przygarnęła! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo fajna stylizacja !
    Widać że jesteś bardzo orginalna ! To lubię !
    Dodaje do ulubionych :)

    Zapraszam do mnie - napisz mi proszę komentarz
    odwdzięczę się napewno :*
    smilepleasepleease.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja.! Uwielbiam gdy ktoś jest oryginalny ! Ciekawie piszesz :)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja , ale moim zdaniem nie pasują rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń