Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 8 lipca 2013

Tour de Wrocław

Dziś szybki spacer po Wrocławiu, który, uważam, jest najpiękniejszym miastem Polski (nie, żebym widziała chociaż 10% polskich miast, ale tego zdania będę się trzymać nogami i rękami!). Oczywiście, na pierwszym planie ja, jakżeby inaczej, a moje piękne miasto w tle. Tego weekendu miałam okazję zobaczyć je od tej uroczej turystycznej strony, dzięki uprzejmości przemiłego Pana Fotografa i jego sympatycznej Asystentki ;)

 Fot. Tomasz J. Kostyła (Studio ARS)

11 komentarzy:

  1. jakie cudne zdjęcia! :o piękna jestes i ponetna!
    a Wrocław jest najpiękniejszym miastem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uważam, że Wrocław jest najpiękniejszy (wśród dużych miast). A duże widziałam wszystkie :)
    I pięknie prezentuje się na Twoich zdjeciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. o cholera :D to pierwsze jest z-a-j-e-biste! reszta tez super ;)

    pstryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko na jedno kopyto, ale to nie zmienia faktu, że ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest ładny.. czy najpiękniejszy..ja wiem. Jeśli mówimy tylko o starówkach to gdańska jest dużo, dużo ładniejsza. a do mnie i bardziej warszawska przemawia.. no ale może po czterech latach studiowania Wrocław po prostu zrobił się troszkę oklepany. Niezmiernie jednak miłuję zaniedbane kamienice na Śródmieściu.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdańska... hm... może nie ładniejsza, ale dorównuje, na warszawskiej nie byłam, więc się nie wypowiem ;)

      Usuń
    2. a ja we Wrocławiu mieszkam już 8 lat i wciąż jest tyle miejsc, które dopiero odkrywam i wciąż mnie to miasto niezmiennie zachwyca :)

      Usuń
  6. Wrocław ma coś w sobie co przyciąga :) jak o nim opowiadam znajomym, to wszyscy chcą przyjeżdżać ;)

    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko jedno foto nie przypadło mi do gustu, a tak to bomba! ostatnie w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam Wrocław, ale powiedzmy, że na równi z moim rodzinnym Rybnikiem ;). Jednak Wrocław robi na mnie megapozytywne wrażenie i zakochuję się w tym mieście z każdym kolejnym dniem coraz mocniej - nie wyobrażam sobie teraz, że miałabym studiować gdzieś indziej ;). Piękne zdjęcia, zwłaszcza ostatnie i trzecie, z fontanną :).

    OdpowiedzUsuń