Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 13 czerwca 2014

Piątkowe DIYnspiracje #14

Dotychczasowe wpisy z inspiracjami DIY, które pojawiały się od czasu do czasu, zamieniłam w regularny cotygodniowy cykl! Każdego piątku mam dla Was 5 ciekawych i inspirujących propozycji na własnoręcznie wykonane (lub przerobione) przedmioty, ewentualnie własny prywatny tutorial. Poprzednie wpisy z tej serii znajdziecie TUTAJ.
źródła zdjęć: 12345 (+ więcej pomysłów na zasłony sznurkowe!)

pojemniczki mocowane do biurka - bardzo fajna opcja dla takich bałaganiarzy jak ja, którzy na biurku trzymają caaaaałe mnóstwo szpargałów! Tutorial znajdziecie TU.

klipsy na ścianie - zwyczajne klipsy do papieru (dla efektu pomalowane na złoto) zawieszone na haczykach świetnie sprawdzą się np. nad biurkiem. Można przypiąć tam różnego rodzaju inspiracje, ale i kalendarz, plan dnia itp.

piórnik z plastikowej butelki - prosty i ciekawy sposób na recycling!

lampa origami - co tu dużo mówić, z papieru można zrobić naprawdę fajny klosz! Z pewnością zajmie to trochę czasu (TUTAJ macie tutorial na to origami zwane fortune teller)

pomponiasta zasłona - dla freaków lubiących kicz!


________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

3 komentarze:

  1. podobają mi się :) lampa jest przecudowna , ale na pewno bardzo pracochłonna
    u mnie nowy post zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta zasłonka z kolorowymi pomponami.

    OdpowiedzUsuń
  3. W wersji klipsowej zamierzaam zrobić sobie zrobić "ścianę w zdjęciach".

    OdpowiedzUsuń