Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 23 marca 2015

CIOCIA MORTYCJA POLECA (36)

...czyli mocno subiektywny przegląd internetów. Poprzednie części cyklu znajdziecie TUTAJ.
Jak zawsze gwiazdkami oznaczam linki, których NIE MOŻNA pominąć. Podziękujecie mi później!


DO PRZEMYŚLENIA

* "(...) bądź wybredny i egoistyczny jeśli chodzi o to, na co poświęcasz swoją uwagę. Jeśli obserwujesz kogoś w Internecie miej pewność, że daje Ci to realne korzyści i wnosi coś wartościowego w Twoje życie. Zastanów się dwa razy, czy obchodzi Cię kogoś spóźnienie na autobus, zgubiona skarpetka czy nowa zabawka kota." - to tylko urywek znakomitego tekstu o tym, że nie masz niczego cenniejszego niż czas, więc upewnijcie się, że przeczytacie całość!

Zawsze chciałam być ładna

Fantazjuję o gwałcie. I co z tego?

Spódnica w stylu maczo kolekcja wiosna-lato 2015

Podstępny potwór, który niszczy Twoje życie - bylejakość

Minimalizm i dziadowanie




ZDROWIE, SZAMA, WEGANIZM

Wegański koszyk - prosty wpis z tygodniową listą wydatków pewnej pary na wegańskie produkt, to dla tych, którym się wydaje, że weganizm jest super drogi!



U MNIE NA BLOGU OSTATNIO...

Przepisy na ryż na mleku na bogato i na mini tempeh rolls

Czy jesteś prawdziwym weganinem? Sprawdź!

Piękni wytatuowani

3 blogi, które trzeba znać [share week]

Jak rozmawiać z dzieckiem o seksie?

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku  i obserwuj na Bloglovin!

7 komentarzy:

  1. jak zawsze, same smaczki internetowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ci bardzo Za Lady Pasztet :D Jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jest jak zwykle ciekawy wpis. Szczególnie przyda się przepis, na ten ryż, ponieważ ostatnio prowadzę dietę i mam nakazane, żeby jeść raczej lekko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie glupotki internetowe? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakoś nie trafiłam ostatnio na takie naprawdę godne uwagi :(

      Usuń
  5. Dopiero teraz odkryłem, że jestem Ci winien podziękowania!

    Dziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń