Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

środa, 1 lipca 2015

BLOG MA 3 LATA - NAJWYŻSZY CZAS NA ZMIANY!

Oto nadszedł dzień, w którym moje internetowe dziecko - Mortycja, przez największych, choć nieco złośliwych, fanów zwane Mortysią (ale przyjęło się, więc buziaczki dla niemodnych!) kończy 3 lata! Zważając na mój słomiany zapał, to wielkie brawa dla mnie, że tak długo wytrwałam na tym blogu, konsekwentnie w dodatku dążąc, by go rozwijać. Z tej okazji uznałam, że najlepszym prezentem będą wielkie zmiany (tak naprawdę to nie był zbyt długi proces decyzyjny, bo dostałam znak od niebios!). Te zmiany to przede wszystkim własna domena i w końcu hosting (wszyscy mają hosting, mam i ja!), a więc tak naprawdę... nowy blog.

No dobra, nie będę Was już trzymać w niepewności. Bez zbędnego pitu-pitu zapraszam do zerknięcia na moje nowe dziecko i przeczytanie pełnego wpisu rocznicowego!

Bang! Nowa lepsza Mortysia jest TUUUUUUUUUUUUU!