Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

sobota, 8 września 2012

Rzuć pomysł i zgarnij książkę!

Lubicie czytać? Co ja... Na pewno lubicie! Dla wszystkich moli książkowych mam konkurs, który łączy przyjemne z pożytecznym. Nie, nie, to nie jest kolejne rozdanie-losowanie! Konkurs polega na tym, że wy pomagacie mi, a ja za tę pomoc odwdzięczam się książką, którą sobie wybierzecie : )

Chcę zrobić cykl wpisów o książkach, ale nie chcę, żeby był to banał w stylu "ostatnio przeczytałam..." + mini-recenzja. Nieee, to już robię na innym blogu : D Na czym ten cykl ma polegać? To jest właśnie zadanie dla Was! Ma być o książkach i... tyle! Każda osoba może zgłosić 3 pomysły, a jeśli jakiś pomysł się powtórzy, liczy się ten, który został podany wcześniej.
Zwycięzca otrzyma wybraną przez siebie książkę (do kwoty 50zł), myślę, że tak będzie najlepiej : )

Co zrobić, żeby wziąć udział?
1. To, co tygryski lubią najbardziej we wszystkich konkursach - polubić mnie na facebooku : D
2. Przesłać na mortycjaddams@gmail.com swoje pomysły* (max 3) na cykl wpisów poświęconych książkom, maila zatytułować "KONKURS", żebym mogła sobie potem wszystkie propozycje szybko przenieść do jednego folderu.

Konkurs trwa do 23-ego września (włącznie), a 24-ego ogłoszę, czyj pomysł wygrał. 
Mam nadzieję, że będzie w czym wybierać :)
____________________________________________________________________________________
* jeżeli to Wam w jakikolwiek sposób pomoże, to tutaj jest mój profil na lubimyczytac.pl, gdzie możecie zobaczyć, jakie książki lubię (gatunkowo się nie ograniczam ;))