Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 29 marca 2013

kicz, tandeta i nic ponadto!

Uwaga, bo ciocia M.Ortycja będzie radzić! 
Podkoszulkę dla grubasa, czyli inaczej oversize, możemy mieć nie wydając milionów monet, ale kradnąc fajną koszulkę chłopakowi własnemu i ciachając nożyczkami jak wyobraźnia poniesienie (jak widać, mnie poniosła mocno). Mój chłopak ma same fajne koszulki, ale, niestety, ćwiczy też sztuki walki czy inne "hadzia!", no i wolałam nie ryzykować. Pocięcie jego koszulki z krecikiem, na którą się czaję odkąd się poznaliśmy, mogłoby uwolnić w nim demona... czy coś. Dlatego też jeśli Wasz chłopak również ćwiczy jakieś "hadzia!" lub nie ma fajnych koszulek albo i w ogóle nie macie chłopaka, to polecam w lumpeksie kupić wielgachną koszulinę, i problem z głowy ;)

A teraz podziwiajcie mój kiczowaty cudo-zestaw, raz-raz!
Tuniko-bokserka czarna, podkoszulek dla grubasa - lumpeks | czeszki, bandama - no name

8 komentarzy:

  1. Mój ćwiczy hiduskie "hadzia!", ale fajne koszulki musiałabym mu najpierw sama kupić żeby potem mu móc podbierać, więc nie ma strachu :/
    Kondycja kłaków Ci się poprawiła! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój akurat teraz ćwiczy "hadzia!" taekwondo i napierdalanie kijkami :D
      co do kłaków - mam nadzieję! tyle czasu tracę na pielęgnację, że głupio by było jakby kompletnie żadnych efektów nie dała :D

      Usuń
    2. Popieram, widzę nawet jakiś blask! Brawo :)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł z tą oversize'ową koszulką, też będę musiała wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie tu jest kicz i tandeta, bo aj jakoś nie widzę....Martini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaje lekko kiczowate połączenie razem pasków, szachownicy i różu ;0

      Usuń
    2. Tandetne to są białe kozaczki do różowej miniówki i opalenizny z solo...Martini

      Usuń
    3. masz rację, tandetne owszem, ale tandeta to pojęcie pejoratywne, a kicz - nie do końca ;)

      Usuń