Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 9 maja 2013

Trójkąty, skóra - taka sytuacja!


W końcu, w końcu, w końcu mam za sobą całą sesję, zaliczoną, rzecz jasna (niech żyją terminy zerowe!), a licencjat gotowy do oddania, więc mogę wreszcie zająć się pierdołami! Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Zatem nadrabiam poniedziałkowy wpis, czy raczej jego brak, i polecam Wam mniejsze i większe, ale zawsze ciekawe, pierdoły.

+ Creative Ideas - najlepszy facebookowy fanpage! Tyle świetnych pomysłów, że człowiek tylko paczy na te zdjęcia i japę otwiera ze zdumienia i zachwytu... No, przynajmniej ja tak mam ;)
+ Pięć rzeczy, które Cię zaskoczą, kiedy staniesz się dorosły
+ Leading around the world - pewnie wielu z Was kojarzy ten projekt, ale przecież jest on tak fajny, że i po raz piąty miło popatrzeć :)
+ Upadłe księżniczki - dalsze losy disneyowskich księżniczek w obiektywie Diny Goldstein

A Wy co polecacie? ;)
top, spódniczka - lumpeks | trampki - allegro | naszyjnik - DIY | okulary - no name

9 komentarzy:

  1. ubranie świetne, ale te buty jakoś mi tu zgrzytają
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, właśnie miałam problem z doborem butów, koniec końców postawiłam na trampki z eko-skóry, żeby stylizacja wyszła na luzie ;)

      Usuń
  2. podoba mi się ,naszyjnik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się Twój naszyjnik ;)
    p.s.: ale z Ciebie chudzina :D

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie czerwieni z niebieskim - zawsze na tak :)

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie prezentuje się ten naszyjnik, super!:)

    OdpowiedzUsuń