Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

sobota, 15 września 2012

I'm a cat, I'm a kitty-cat!


Jako że jestem maniaczką kotów, nie mogło mnie zabraknąć na wystawie w Hali Stulecia, a że mam naprawdę wielkiego bzika na punkcie tych futrzaków, na czas Targów Zoologicznych, transformowałam się w jednego z nich (i jedynie katar powstrzymał mnie przed namalowaniem sobie czarnego trójkątnego noska i kocich wąsików). Przemiana chyba udała się aż nadto, bo kociaki reagowały na mnie jak na kota, który wkracza na ich terytorium (o tak), więc w końcu byłam zmuszona zdjąć opaskę :(

 
płaszcz, dżinsy - no name
bokserka - lumpeks
creepersy - czasnabuty.pl
opaska z uszkami - diy 
kolczyki - sabo design

I jak już tak jesteśmy przy kotach, to nie mogę tu zamieścić innej piosenki niż...

PS: Przypominam o konkursie, w którym wystarczy rzucić jakimś fajnym pomysłem i można wygrać wybraną przez siebie książkę (konkurs jest sponsorowany tylko i wyłącznie przeze mnie :))

30 komentarzy:

  1. Fantastycznie to wszystko skomponowałaś :) uwielbiam creepersy!

    http://linde-lo.blogspot.com/ - Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo, moje kociaki na Twoich uszach :D :D Śliczna stylizacja :D
    Czy mogę podkraść zdjęcia do siebie na FanPejdża? :)
    Dorota
    http://sabo-design-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koty są najlepszymi zwierzętami sam marzę w końcu o swoim :X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja marzę o całym stadku! bo jeden to zdecydowanie za mało :P

      Usuń
  4. buty sa piekne!:)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) jeśli masz ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście prawdziwa kocica z Ciebie! Dodatki dobrałaś ze smakiem, chociaż panterka kojarzy mi się trochę z kiczem, to Ty wcale nie wyglądasz tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam sie w Twoich kolczykach <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kocie uszy sa genialne :) świetnie w nich wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta opaska! lubię koty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolczyki są super i podoba mi się płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten płaszcz jest mistrzem wszechświata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję, mama mi na jakiejś wyprzedaży wyczaiła :)

      Usuń
  11. Też bym nosiła taką opaskę! Ale nie panterkową. Moim celem tej jesieni jest posiadanie czapki z kocimi uszkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też sobie zamierzam taką kupić, mam już czapkę misia, czapkę różową mysz, ale kociej właśnie jeszcze nie mam, a moim celem jest posiadanie jak największej kolekcji zwierzęcych czapek, wierzę, że to mi pomoże zawojować świat! :D

      Usuń
  12. Boskie kolczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. często patrzę na maseczkę Barwy, a jakoś nigdy po nią nie sięgnęłam :)ładne buty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to już wiem czemu te koty ;) Ale ja też uwielbiam koty i koci look, tu wyglądasz super :) ps. świetne te uszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. what a cute headbanc!
    I love your shoes..

    mind to follow each other? just let me know
    visit my blog at
    www.jiglycious.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. tak mi się nieco z emo kojarzy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. look na kota z emo? :D dziwne masz skojarzenia doprawdy :D

      Usuń
  17. Nie wiem co mi się bardziej podoba czy buty, czy opaska czy też ten płaszcz...cała ty! Wszystko takie charakterne! :) A na moje dziecko już muszę uważać, co by mi go ktoś nie uprowadził przypadkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. buty najlepsze;) reszta nie w moim klimacie! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te kocie kolczyki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu, Ty tak na serio?? Strasznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie na serio, w paintcie sobie wszystko domalowałam!!!

      Usuń
  21. Nie chodziło mi o ten żenujący, szpanerski kleks na klacie. Bardziej o kufajkę i elementy wokół niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ktoś tu chyba nie rozumie słowa "wszystko" ;)))

      Usuń