Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

środa, 30 stycznia 2013

Wyjdź z domu!

Może pod twoim blokiem napierdalają się magowie?

   Koszuliną moją zacną postanowiłam dzielnie z walczyć z dającą mi się we znaki (czytaj: rzucającą mi się na psychikę) sesją, pokazać jej tym samym środkowy palec i trochę sobie odsapnąć... pod dwóch dniach nauki ;) Wystawiłam więc w końcu nos z domu, odetchnęłam świeżym (na tyle, na ile jest ono świeże w centrum miasta) powietrzem... Okazało się, że pod moim blokiem wcale nie napierdalają się magowie, właściwie to kompletnie nic się nie dzieje, nawet dozorca się schował przed światem i nawet psom nie chce się obsrywać osiedlowych trawników w taką ciapę, ale, spójrzmy prawdzie w oczy, nawet to nic jest o wiele ciekawsze niż prawo pracy, psychologia zarządzania i inne nudne głupoty, których naukę z powodzeniem można by przepisywać jako lek na bezsenność.

   Czapą, tak samo jak koszulką, już dawno chciałam się Wam pochwalić. Co prawda moja przyjaciółka, która robiła mi akurat zdjęcia, oceniła ją bardzo surowo, delikatnie mówiąc, kazała mi zdjąć czym prędzej, ale, cholera, ta czapka zawsze poprawia nastrój (co się ceni w trakcie sesji zwłaszcza!) nie tylko mi, ale też mijającym mnie przechodniom, którzy na jej widok cieszą michy.
Ustalmy zatem jedną wersję - ta czapa jest zajebista, i koniec, kropka.
koszulka - demland (prezent od chłopaka :)| marynarka - H&M (lumpeks) | creepersy - deezee
świnkowy zegarek - Lolita Accessories | czapa, kołnierzyk - diy | jeansy - no name | zdjęcia - Flemas

11 komentarzy:

  1. Ech takie koszulki ze "śmiesznymi napisami" to zawsze mi się kojarzą z kiepskimi dowcipnisiami z polibudy, których bawią dowcipy o wiecznie głodnych studentach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja lubię koszulki Dema, najlepsza ta z foką jest (https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTIJyuxiKJf8-qCBj9Bxb7YPYkqGAWqMDppJlHI5vkjiEITXa_1vA)

      Usuń
    2. No dobra, to z foką to sama bym chciała xD Tylko Dema koszulki jestem w stanie zaakceptowac

      Usuń
    3. no a to jest przecież od Dema właśnie :P

      Usuń
    4. A mi z 50-letnimi grubymi panami! :)

      Usuń
  2. Koszulka mistrz :) ja tam lubie durne teksty na koszulce :D Póki co dorobiłam się jednej z koszulkowa na temat świny i pracy za darmo tak bardzo pasującej do mojej pracy :P
    Psychologia zarządzania.. taaa.. w ógole sesja.. tak sobie myslę, że nie chciałabym już wracać na studia ale tęsknie za tym, że człowiek zmużdza się silnie tylko 3 miesiące w roku a nie zap*** przez 11,5.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja studiuję zaocznie, więc w ciągu roku i tak muszę zapierdalać, a jak przychodzi sesja, to jeszcze nauka dochodzi, ale pocieszam się, że to już ostatni rok :)

      Usuń
  3. Koszulki Dema są najlepszą rzeczą na świecie! Ja jeszcze nie mam swojej własnej, demowej koszulki. I zobacz, jak z tego powodu płaczę. Boże, jaki żal. :C
    W ogóle Dem jest człowiekiem, którego uwielbiam, choć czasem ciężko go ogarnąć. :D
    A Twoja czapka sprawia, że buźka od razu się cieszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ta koszulka;) tekst też nie jest mi obcy! Dema koszulki rządzą!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie zastanawiałam się nad tym czy nie iść na spacer... a tytuł twojego posta przemówił do mnie niczym znak z niebios ;P

    OdpowiedzUsuń