Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 10 stycznia 2013

Wyzwanie: zestaw z cudzej szafy


   Postanowiłam zrobić mały eksperyment i ułożyć sobie zestaw wyłącznie z ubrań mojej siostry

   Myślałam, że to pestka... Trochę się przeliczyłam. Zadanie nie było wcale tak proste, chociaż sis ma multum ciuchów. Jednak w jej spodnie się nie wcisnę (cholerny mikroskopijny tyłeczek!), spódnic posiada jak na lekarstwo... I cóż robić, jak żyć, panie premierze? Koniec końców, rozwiązaniem okazały się legginsy. Oczywiście, płaszcz należy do mnie, czapka też, bo siostra ma jedną (czapkowa mania, widać, nie jest genetyczna). Dodatkowo odważyłam się w końcu połączyć desenie, korzystając z rad jednej z moich ulubionych blogerek modowych. 

Nieskromnie (trzeba się cenić, damn it!) przyznam, że efekt finalny bardzo zadowalający ;)
sweter - clockhouse | czapka - diy | biker boots - wojas | reszta - no name | zdjęcia - Andy

6 komentarzy:

  1. nie wspomniałaś o ubłoconych butach, bo mnie ciągnęłaś w błoto! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Ty mnie, kochasiu, ciągnąłeś na piaskownię :D

      Usuń
  2. Teraz łączenie deseni jest bardzo na czasie. Ciekawie to zrobiłaś i to na dodatek nie tylko ze swoich ubrań.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz, tak się nabijałaś z mojej czapki bezdomnego a teraz sama nosisz kondoma...do tego z blogersko-hipsterską woalką :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma jak refleks :D noszę te czapy już jakiś czas, co nie znaczy, że nadal nie uważam ich za żulersko-bezdomno-hipsterskich :P a nawet o tym pisałam notkę - http://m-ortycja.blogspot.com/2012/12/crazy-cat-lady.html ;)
      i wskaż mi miejsce, gdzie się nabijałam, bo jakoś nabijania się sobie nie przypominam :P

      Usuń
  4. świetny makijaż, czapka boska!
    bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń