Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

środa, 9 stycznia 2013

5 blogów, które warto odwiedzić


   Od dłuższego czasu nosiłam się z zamiarem wpisu tego typu, ale zawsze miałam coś, powiedzmy, ciekawszego czy ważniejszego do napisania/pokazania. Tym razem, skoro już mam ładny pretekst - Share Week, akcję z inicjatywy jestkultura.pl, postanowiłam dłużej tego nie odkładać.

Wybór ciężki, bo jest wiele blogów, które uwielbiam, ale w końcu udało mi się wybrać pięć ;)

Antywieszak - niektóre pomysły tej dziewczyny przechodzą ludzkie pojęcie! Torebka z mat stołowych, naszyjnik z węża od prysznica albo z dywaniku to tylko niektóre z pomysłów antywieszakowej. Blog z kategorii modowych + diy, trashion.

ADVANCED STYLE - street fashion w wydaniu starszych pań. Coś cudownego! Wiele młodych dziewczyn mogłoby się od nich uczyć stylu. 

Mad Tea Party - nie czytam blogów kulinarnych, ale Blimsien tak pisze o jedzeniu (zdrowym, żadnych śmieci!), że natychmiast robię się głodna i chcę od zaraz rozpocząć zdrowy tryb życia ;) Prócz jedzenia, jest również o podróżach, fajnych miejscach w Krakowie i ćwiczeniach, i to tak, że jak to czytam, to aż chce mi się ćwiczyć jogę, choć normalnie uważam ją za zbyt statyczną.

Pingerowy Klub Książki - internetowy dyskusyjny klub książki, który współtworzę. Lista książek, które czytamy, by potem o nich rozmawiać. Prócz tego, oczywiście, każdy może dodawać swoje recenzje właśnie przeczytanych pozycji i samemu wywoływać dyskusje ;)

Kurwix - internetowy pamiętnik, od którego nie sposób się oderwać.

9 komentarzy:

  1. A Blimsien nie miała kiedyś phobloga?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurwix to moja znajoma z liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuj http://adamantwanderer.blogspot.com/ :)

    Ala ma Marchewkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! pobieżnie przejrzałam tego bloga i teraz moje życie wydaje mi się taaaakieeeeee nudne!

      Usuń
  4. Na Advanced Style trafiłam już jakiś czas temu i... ach! Aż słów brak, jakie te kobiety są cudownie inspirujące.

    OdpowiedzUsuń