Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

wtorek, 8 stycznia 2013

Nie dorosłam do swych lat.

   Mortycje uwielbiają zwierzaki, więc futra są dla nich be. Ale, że nie chcą dorastać, a w moim wieku z misiem wstyd spać, zwłaszcza, gdy ma się zazdrosnego kota, to pluszowa (żadna zabawka przy tym nie ucierpiała!) misiowa czapa wydaje się rozwiązaniem wprost idealnym. A jak humor poprawia!

A tak z innej beczki, jak Wam się podoba odświeżony wygląd bloga? :)
biker boots - wojas | bokserka - fishbone (new yorker)
reszta - no name (komin diy, a spódnica pożyczona od siostry) | zdjęcia - Andy :*

20 komentarzy:

  1. Ta czapka jest za mała Ciebie, wygląda to zabawnie kiedy tak sterczy Ci na czubku głowy :P Mój Demon lat trzy ma taką (tyle, że psa) i za cholerę nie chce jej założyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama jesteś za mała! :D czapka jest dobra, tylko, jak się ma dużego koka na czubku głowy, to każda czapka (no, oprócz tej, którą noszą bezdomni i hipsterzy) będzie wydawała się sterczeć na czubku głowy :D

      Usuń
  2. Fajna czapa ♥ and t-shirt ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga na duży plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak dla mnie ta czapka jest trochę creepy :D Jakbyś wypatroszyła z zimną krwią pluszaka i wsadziła na siebie jak jaki totem O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przewidziałam to, dlatego napisałam, że żadna zabawka nie ucierpiała :D

      Usuń
  5. Czapka cudowna :)) sama takze uwielbiam takie elementy w zimie :)) Pozdrawiam :PP

    OdpowiedzUsuń
  6. a mi się bardziej koszulka i spódniczka bardziej podobają:)

    te zwierzęce czapki jakoś mi się opatrzyły chociaż jak Twoja to nie widziałam!

    a z misiem można spać przecież cały czas:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna misiowa czapka;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapa taka do noszenia i bezkarnego przytulania :D
    Wygląd bloga natomiast na plusik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha ;) Pocieszna czapa. :))
    Ale moją uwagę najbardziej przykuła bluzka. Świetny nadruk!

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląd bloga o niebo lepszy, przyjemniej się ogląda i wszystko jest bardziej czytelne.
    A czapa do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o czapie już chyba pisałam, ale jest genialna! Spódniczką jestem zachwycona ;oo i jej połączeniem z koszulką! ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka cudowna czapa<3 wyglądasz uroczo słońce:)

    OdpowiedzUsuń