Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

sobota, 9 lutego 2013

Bo sukienki są fajne!

Ta sukienka jest zdecydowanie jednym z moich najlepszych lumpeksowych zakupów ostatnich miesięcy. A że jest na styk, to byłam (i jestem) w stanie się poświęcić i zarzucić słodycze. Od poniedziałku robię sobie odwyk i całkiem nieźle mi idzie (wiadomo, że w czwartek miałam odwyk od odwyku, ale to wina mojego chłopaka, to on kupił te pączusie, na mnie nie patrzcie!). Poza tym wróciłam na ściankę wspinaczkową po ok. dwumiesięcznej przerwie i jest cudownie. Uwielbiam to, choć wczoraj trochę ze mną było kiepsko. Wiadomo, taka przerwa od ruchu dała się we znaki. A co tam u Was? ;)

PS. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zauważyć, to zapraszam do zapoznania się z dopiero co rozpoczętym przeze mnie projektem - 100 lumpeksów!
sukienka - C&A (lumpeks) | biker boots - Wojas | kolczyki - Centro. | torba, rajtki - allegro
czapka - sklep "wszystko za 2,99) + diy (kocie uszka) | zdjęcia - Flemas

10 komentarzy:

  1. raczej mi powiedziała że to tunika , mam cos gdzieś coś podobnego ale już nie noszę bo zmienil mi się styl

    http://www.sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki krój sukienki nazywa się "szmizjerka" i zdecydowanie NIE JEST tuniką :D tuniki ledwo dupę zakrywają ;)

      Usuń
  2. zgadza się sukienki są fajne, ale w tym wypadku wolę twoje buty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty wyglądają świetnie, ale, niestety, uważam je za pieniądze wywalone w błoto (a tanie nie były :/ ), w tygodniu jadę z reklamacją... :/

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoją cerę *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci w tej szmizjerce, faktycznie leży idealnie, jakby szyta na miarę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. czerń + czerwień zawsze na tak! Boska ta sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. zero slodyczy? powodzenia! ja niestety mam do nich straszna slabosc..

    xxo

    OdpowiedzUsuń