Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 1 lutego 2013

Stylizacja będąca jękiem rozpaczy za latem

   Coraz bardziej tęskni mi się do lata. Śnieg już co prawda stopniał i można swobodnie śmigać w creepersach, ale do takich na przykład trampek czy czółenek na koturnie jeszcze daleko, oooj, daleko! A co tu dopiero mówić o odkrytych ramionach, opalonych nogach czy piwie w plenerze! Panie, zapomnij!
W przypływie desperacji jednak sięgnęłam po letnią sukienkę (i kolczyki do zadań specjalnych, żeby zima miała się na baczności!), żeby choć namiasteczunię tego letniego klimatu poczuć... Oczywiście, kompletnie się to nie udało, ale przynajmniej dobrze wyglądałam, a to też zawsze jakiś poprawiacz humoru ;)

PS. Jeśli ktoś ma ochotę napisać w komentarzu "jest zima, więc jest zimno, po co zrzędzisz? pogódź się z tym!", niech sobie daruje. Cholera, jestem kobietą, w pakiecie mam psioczenie na wszystko i wszystkich, kiedy tylko mnie najdzie ;)
koszula - Tally Weijl (lumpeks) | sukienka - H&M (lumpeks) | kolczyki - no name
buty (których nie widać, ale uwierzcie, że tam są) - deichmann | zdjęcia - Flemas

8 komentarzy:

  1. mnie napaja zapach wiosny w powietrzu, tak z 10 stopni więcej i czułabym się spełniona ;d
    boskie połączenie sukienki z koszulą! ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście dobrze wyglądasz. Ja tez tęsknię za wiosną. Zestaw bardzo twarzowy,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie studio tatuażu polecasz we Wro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc, nie wiem, czy polecić studio, w którym ja się dziarałam... w każdym razie jest to studio Manta, które obecnie mieści się na Kazimierza Wielkiego. Z wykonania tatuażu, warunków i obsługi ogólnie jestem bardzo zadowolona, natomiast kontakt z tatuażystą jest bardzo utrudniony, np. przez facebooka się dogadać graniczy z cudem, chciałam się w zeszłym roku umówić na termin, to mi się to nie udało, i na następny tatuaż będę chyba szukać innego studia.

      Usuń
  4. hah, tak sie sklada ze musialam gdzies na chwile wyjsc w ciagu dnia:D pomalowalam sie na szybko, zajmuje mi to chwile:) poza tym z pomalowanymi oczami lepiej wygladam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooooo... piwo w plenerze... tęsknię za latem

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wygladasz w tej stylizacji. Jakoś tak dlikatnie, jak nie TY! Gdzie pieszczochy, gdzie ćwieki?! :) Ślicznie!
    -signill-

    OdpowiedzUsuń