Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 18 lipca 2013

Koty na salonach

Mam wrażenie, że moda na kocie motywy zatacza coraz szersze kręgi. Tu kocie uszka, tam koci pyszczek... Coś chyba jednak musi być na rzeczy w tym, że koty postanowiły opanować internety! Ale niech im będzie, mnie w to graj! Ba, ja nawet im pomogę! Dlatego też dziś serwuję Wam przegląd kocich fajności ;)


1, 6 - oasap.com | 2 - urbanoutfitters.com | 3 - totsy.com | 4 - sumally.com | 5 - Artmi | 7 - zazzle.com
8 - papercats.pl | 9 - romwe.com | 10 - TUK | 11 - nastygal.com | 12 - solestruck.com

11 komentarzy:

  1. Te Tuki sa cholernie wygodne, jeno nietrwale :( 1,5 mca chodzenia gora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zgodzę się z Tobą kompletnie, moje (ten sam model, inny wzór) mnie obcierają z wierzchu stopy, ale mam je już chyba ponad rok, fakt, że nie chodzę dzień w dzień, ale też nie leżą non stop nieużywane

      Usuń
    2. Moje po 1,5 mca padly.Fakt faktem, ze chodze duzo.

      Usuń
  2. Obudowa i ostatnie buty = lovelovelove ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !
    jakie cudeńka !
    kilka sama bym przygarnęła

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co jak co, ale te płaskie buty to mnie powaliły!

    OdpowiedzUsuń
  5. mrrr kociaki.... śliczności...

    OdpowiedzUsuń
  6. Obudowa, parasol, gorset i ostatnia kiecka, ach <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie :) Choć ja za kotami w żadnej formie nie porzepadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne! Zakochałam się w kapelusiku z pierwszego zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń