Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 29 lipca 2013

Lipcowe migawki

1 - kot imieniem Kot, moje futro najpiękniejsze
2 - próba manicure'u ołówkiem
3 - ukoronowanie 3-ech lat nauki
4 - girls night out, opijanie mojej obrony


5 - wieczorny chill, taki najlepszy!
6 - "a teraz szybko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu!", czyli kontynuacja studiów
7 - odświeżony kolor
8 - tyrolka, czyli najlepsze "łiiii!" w parku linowym ;)


9 - wracam do gry! mojej ulubionej - "Świata dysku"
10 - wyprowadzam sowę na spacer
11 - najlepsze ciacha na świecie
12 - stylówa podczas sesji

a tutaj możecie mnie śledzić na bieżąco ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie migawki :). Świetny manicure w kropeczki (moja niepoprawna miłość do kropek!). Oczywiście najlepsze zdjęcie to to, na którym jest Kot ;). Och, Świat Dysku! Muszę kiedyś dorwać jakiegoś znajomego, który miałby tę grę w posiadaniu, bo od dawna chcę w to zagrać, a nie miałam do tej pory okazji ;p.

    OdpowiedzUsuń