Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 26 stycznia 2014

Napisz, co sądzisz o moim blogu - ANKIETA

Ankieta na temat bloga nie jest może jakimś innowacyjnym pomysłem, ale ja się zawsze dowiaduję o wszystkim ostatnia i wpadłam na ten pomysł dopiero po ankiecie u Riennahery. Bardzo zgrabnie skonstruowanej, swoją drogą. No i też zapragnęłam zrobić swoją! 

Też chcę wiedzieć, kto mnie czyta, co mu się na moim blogu podoba, a co nie, i o czym jeszcze chciałby taki ktoś poczytać. Stworzyłam więc swoją własną ankietę i mam nadzieję, że zechcecie poświęcić te 5-10 minut swojego cennego czasu na wypełnienie jej. Dla Was to tyle, co przeczytanie jednego wpisu, a mi może pomóc bardziej dostosować treści do Waszych oczekiwań.


Z góry bardzo dziękuję i, żeby okazać wdzięczność, wstawiam kota, który się domaga tulenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz