Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 24 sierpnia 2014

Nie pytaj mnie, jak się ubrać do cioci.

Czasem po tak dziwnych hasłach do mnie trafiacie, że chwilę muszę się zastanowić, co autor miał na myśli. Dziś dzielę się z Wami tą radosną "twórczością" i, rzecz jasna, komentuję to wszystko po swojemu.

jak napisać kilka słów o sobie że się zajmuje fryzjerstwem - proponuję "zajmuję się fryzjerstwem".

płaszcz leona zawodowca - tak.

co na kolację we dwoje ryż - sam ryż to trochę bieda, po takiej kolacji nie masz co liczyć na seksy...

chłopak w mini - jak lubi, to proszę Cię bardzo!

seks kak robic - właśnie w trakcie seksu to kak lepiej nie robić...

młodść nie wieczność - a starość nie radość, zaprawdę powiadam.

w lumpeksie cuda - oj, cuda na kiju, panie tego!

rzygam na ludzi - to bardzo nieładnie, młody człowieku!

polowanie na dziewczyny w szpilkach - nie polecam na nie polować tak z podpierduchy, bo jak się jedna z drugą wystraszy, to Ci tą szpilka oko wykole. Przynajmniej ja bym tak zrobiła, bo do tego, moim skromnym zdaniem, stworzono szpilki.

nie chce mi się żyć - mi też nie, życie po urlopie jest takie szare!

dlaczego na tatuaże mówi się dziara zapytaj - dobrze, zapytam... dlaczego na tatuaże mówi się dziara?

gdy ludzie w pracy gadaj na ciebie do kierownika - Ty im wyjadaj drugie śniadanie z lodówki, będziesz górą, jedzonko zawsze spoko!

szpilki nie umiesz chodzic - nie umiem i to nie jest powód, żeby mi to aż przez google wyrzucać!!!

mortycja i mąż - czyj? I'm a single lady!

cipki z bananem - że uśmiechnięte takie? zadowolone?

gówniara - jako, że w tym roku stuknie mi ćwierćwiecze, uznam ten tekst za komplement. dzięki!

durne pytania - no na przykład "czy masz ochotę na pizzę?" to durne pytanie - przecież każdy ma zawsze ochotę na pizzę!!!

wyjdź z domu być może pod twoim blokiem napierdalają się magowie - nah, pod moim tylko dzieciory drą papę i ewentualnie cygany na harmoszce popierdalają jak w "Dniu świra".

cięte riposty na wredne dziewczyny - najlepsza cięta riposta ever to "spierdalaj", bardzo praktyczna, sprawdza się w każdej sytuacji, nigdy nie wychodzi z mody.

wdzięczność u kota - ain't gonna happen!

czy można sobie czasem odpuścić szkole - zezwalam.

mniej rzeczy - mniej więcej.

co zrobic jak cie wkurwiaja w pracy - kląć na nich po włosku, to zawsze sprawia mnóstwo frajdy! (na moim fanpejczu Was edukuję w kwestii obcojęzycznych brzydkich słów, np. Ti rompo la faccia! oznacza skuję Ci ryj!)

wkurwia mnie praca - patrz: punkt powyżej. 

jak sie ubrac do cioci - przejrzyj moje stylizacje, a dowiesz się... jak się do cioci nie ubierać. To już połowa sukcesu!

kiedy koniec świata - osiemnastego. o szabanastej ochnaście.

współpracownik mnie wkurwia - czy przypadkiem ma na imię Małgorzata?

jakie sa wlosy po farbowaniu fioletowa pianka - fioletowe?

wpadki na pierwszej randce - tu nawet Ciocia Mortycja nic Ci, złotko, nie poradzi.

zerwał się drążek w szafie - to syrena alarmowa oznajmiająca: przestać tyle latać po lumpach, ewentualnie sieciówkach.


________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku, obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

3 komentarze:

  1. Czytam i się śmieję,a myślałam że tego dnia już nic nie uratuje! Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahahaha niesamowite hasła! U mnie wpisują po prostu moje imię i nazwisko albo nazwę bloga. Jestem nudna jak flaki z olejem :D
    Pozdrawiam, Siostra Polka :)

    OdpowiedzUsuń