Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 13 stycznia 2013

Szatniarko, zainspiruj się książką! vol. 7


   Inspirację można znaleźć WSZĘDZIE. Nawet w książce, która nie ma z modą nic wspólnego. Nawet w książce, która jest przerażająca czy przygnębiająca i z której śmierć spoziera na nas spomiędzy słów. Nie wierzycie? Oto moja książkowa inspiracja na dziś:

   Książka sama w sobie jest naprawdę ciekawa, zwłaszcza, że wszystko jest oparte na faktach, ale prócz tego, że z czystym sumieniem mogę ją polecić nie tylko miłośnikom kryminalnych zagadek, ma również mocną okładkę. Sami przyznajcie, że kontrast pomiędzy trupią czaszką a wyrastającą spomiędzy niej stokrotką jest dość uderzający. I ten właśnie kontrast będzie naszą inspiracją, tematem dzisiejszego wpisu.
   Co prawda, motywy czaszek czy kości nie szokują już na ubraniach czy dodatkach, jak kiedyś z pewnością było, i nie są również jakąś nowością, ale odpowiednio zestawione mogą przykuć uwagę innych. A o to chyba chodzi w modzie, prawda? Przynajmniej ja tak modę odbieram ;)
Zatem dla takich egocentryków jak ja, kilka przykładów fajnych ciuchów z motywami kwiatów i kości:
1 - Solar | 2, 4, 5, 9 - restyle.pl | 3 - allegro | 6 - Atmosphere | 7 - Calzedonia | 8 - H&M

Jak myślicie, udałoby Wam się z tych propozycji ułożyć jakiś ciekaw zestaw? Mam nadzieję na "challenge accepted", czekam na propozycje ;)
___________________________________________________________________________________
"Szatniarko, zainspiruj się książką!" to mój autorski cykl wpisów, w którym łączę modę z książkami, czerpiąc z tychże inspiracje. Więcej na ten temat + wszystkie wpisy z tego cyklu możecie przeczytać tutaj.

9 komentarzy:

  1. A skąd jest nr 8? (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z h&m, dzięki za zwrócenie uwagi, już uzupełniłam :)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten cykl, bardzo. Kiedyś czytałam książkę opisującą rozwód, była w formie pamiętnika kobiety, która bardzo źle znosiła tę sytuację i ku mojemu zdziwieniu po przeczytaniu tej 400stronicowej książki, gdzie może na pół strony był opis stringów, które kupiła na poprawę humoru zakodowałam sobie je podświadomie. Jakiś czas temu zerkam na moją półkę z bielizną, a wszystkie nowe pary majtek są takie jak w opisie książki. Książki często intrygują i zachowują w podświadomości skojarzenia, które pomagają coś stworzyć ;)
    Dla mnie okładka jest inspiracją, lubię połączenia lekkości/delikatności z ciężkością ;)

    A z propozycji myślę,że spokojnie stworzyłabym zestaw dodając coś swojego ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo inspirujący cykl muszę powiedzieć. Myślę, że każdą książką można się zainspirować, za mną chodzi podświadomy obraz z książki o podobnie "trupiej" tematyce - Ciemność płonie, Jakuba Ćwieka. Śliczna kwiatowa suknia w kolorze burgundu...
    Z twoich propozycji wzięłabym restylową koszulkę z kwitnącym szkieletem <3 z kwiatowymi rajstopami i jakąś moją czarną spódnicę *3*

    OdpowiedzUsuń
  4. omg I love nr 2 & 5!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe podejście do tematu,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz zagrał w filmie Django, ale premiera dopiero za kilka dni :) Ciekawa jestem tego filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się nie podoba forma. Powinnaś się ubierać a nie wklejać badziewiaste fotki ze stron sklepów jakichś szmatek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to masz pecha, mój blog = moje zasady. przeczytaj sobie pierwszą notkę z tego cyklu, dowiesz się, dlaczego jest tak, a nie inaczej.

      Usuń