Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Horrorshow, o brajdaszkowie moi

   Żeby zacząć tydzień z bananem na twarzy, kolejna porcja haseł kluczowych, po których co poniektórzy trafiają do mnie na bloga. Oj, srogie czasem rozczarowanie ich spotyka! Pisownia oryginalna, a w nawiasach, rzecz jasna, moje dopiski:


- ciasne zakolanówki co zrobic (ciach żyletką gumki i od razu będą bezuciskowe skarpetki zdrowe!)
- bluzy ciężko jest lekko żyć damska
- ratunku 
- najładniejsze buty na świecie (pani kochana, toż to temat na serię wpisów!)
- sukienki na grubasy
- esesmańska kurtka
- kobieta w gaciach
- grubas w klapkach (co wy z tymi grubasami?!)
- kolczyk między palcami
- znasz już z lekcji przyrody kilka wielkości fizycznych (no... znam, i co w zwiąku?)
- jak pozbyc sie sentymentu (o tak!)
- chodze w szpilkach choc nie potrefie (pisać też, dziecko drogie, nie potrefisz, ale strzał celny - cioci M.Ortycji rady na tę okoliczność tu)
- noszę wkrętki
- naładniejsze cipki (istnieje jakiś ranking? top lista? whatever?)
- ogłaszam żałobę nad
- coś cudownego (yep, that's me!)
- alicja w krainie zakolanówek
- klapki kubota google
- tatuaze psychodeliczne
- wy też pracujecie w weekend (ja nie, ale pocieszę Cię, drogi ktosiu, że studiuję w weekend)
- nie chce zalozyc na koka czapki (to ją zmuś, niech nie lata w zimie z gołym czerepem)
- najladniejsze cipki kobiet (a nie mężczyzn przypadkiem?)
- chlopak w creepersach

Okej, wracamy do zdjęć...
czapka, kołnierzyk - diy | creepersy - deezee.pl | legginsy - restyle.pl | koszulka - glovestar.pl
sweter, płaszcz - no name | zdjęcia - Andy :)

15 komentarzy:

  1. A bedzie wpis inspirowany stylówa pomaranczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się kiedyś tak ubiorę (chciałabym, chciała!), to będzie, ale w najbliższej przyszłości raczej nie :P

      Usuń
    2. A brajdaszkowie to z angielkiej wersji tłumaczenia? W sensie wiesz, nie rosyjsko-pl, tylko eng- pl

      Usuń
    3. brajdaszkowie na pewno byli w filmie, a w książce? nie wiem, nie pamiętam, ja czytałam tą wersję polsko-rosyjską (muszę w końcu to przeczytać do końca!) i nie przypominam sobie brajdaszków, ale to dawno było, więc mogę się mylić

      Usuń
  2. Przedostatnie zdjęcie - M E G A! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite legginsy.! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy rox :D chyba się w końcu przemogę i sobie spróbuję takie zmalować ;) w sumie nawet moge to podciągnąć pod naukę na zaliczenie z anatomii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ni chu chu mi nie pasuje jedno do drugiego :P za duzy misz masz

    Ale kolnierzyk fajnie wyglada do tej koszulki

    A ja bardzo chce sie przebrac za alexa, ale nie dopinam sie w biale jeansy. w sumie potrzebuje motywacji, zeby ruszyc dupe, to juz znalazlam :P

    Margaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie lubię misz-masz i eksperymentowanie z ubraniami, nie jestem fanką zachowawczości :P

      Usuń
  6. przyznam, że jeszcze nigdy nie widziałam czegoś ciekawego z takimi legginsami, Twoje wyglądają genialnie. Nie wiem czy to spowodowane połączenie, czy po prostu tym, że one pasują do Ciebie, ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahaha, leje jak to czytam :D a zestaw? fantastyczny i zaskakujący jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawa stylizacja :D oryginalna i niecodzienna, podoba mi się bardzo, tak trzymaj ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your pics!! I am sure you'll be loved by many on world's 1st eyewear styling community —— plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mogłam ominąć taki wpis?! fajne, nienudne, legginsy i koszulka wymiatacze! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. inspirujące:) masz prześwietny i oryginalny styl!

    Pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń