Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

wtorek, 26 marca 2013

100 lumpeksów: Garderoba

Gdzie?
Na ul. Kołłątaja, obok China Box, na miejscu byłego salonu Plusa i bardzo blisko Stylowni (tylko po drugiej stronie). Można dojechać do dworca, jeśli nie jesteście z tych okolic.

Co?
Garderoba jest dość nowym lumpeksem, ale już zdobyła moje serce. Pomieszczenie jest wprawdzie małe, ale nie wielkość lumpeksu ma znaczenie przecież. Moją uwagę przykuły głównie sukienki (niestety, albo nie mój rozmiar, jak się okazało, albo takie, które trzeba prasować, a ja po prostu nie mam w zwyczaju prasować). Znajdziemy takie marki jak Dorothy Perkins, Asos, Atmosphere, oczywiście obowiązkowy w lumpeksach H&M... Widziałam też uroczy płaszczyk, ale, niestety, też za duży. No i jak macie dzieci, to też na pewno coś wyczaicie.

Za ile?
Wszystko jest wycenione indywidualnie. Dostawy chyba są nieregularne i jeśli coś długo nie schodzi to wtedy obniżają cenę. Sukienki można dostać za dwadzieścia kilka złotych (głównie na nie zwróciłam uwagę) i zresztą w tej okolicy plasują się ceny.

Kiedy?
W dni powszednie czynne od 10.30 do 18-tej, zaś w sobotę do 14-tej.

PS. Zapraszam do przeczytania wpisu-zestawienia wszystkich dotychczas opisanych lumpeksów.

1 komentarz:

  1. Bardzo przydatny blog ;)
    Może wybierzemy się kiedyś wspólnie na łowy?

    OdpowiedzUsuń