Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 9 października 2014

Ciocia Mortycja poleca, czyli przegląd internetów (23)

Przegląd internetów to mój autorski cykl poświęcony ciekawym, zabawnym czy w jakikolwiek inny sposób interesującym artykułom, wpisom, zdjęciom i tym podobnym, na które natknęłam się w internetach i uznałam, że warto się nimi podzielić. Poprzednie wpisy znajdziecie TU.


Gwiazdkami, jak zwykle, oznaczyłam linki, które KONIECZNIE trzeba ogarnąć.

Skąd brać darmowe zdjęcia do wpisów? - tysiąc pięćset sto dziewięćset linków

* 10 rzeczy, na które lepiej wydaj kasę niż na ciuchy - punkty 1 i 8 to moi faworyci (TU przeczytacie, dlaczego warto wydać hajs na Kundelka, a dlaczego warto wydać go na jedzenie dla zwierzaków, chyba nie muszę mówić)!

* Związek jest jak powrót do domu po długiej podróży - jak ładnie napisane! Cały wpis zresztą!

A jeśli już jesteśmy przy Volantification, którego dopiero odkryłam i przy którego wpisach grzecznie kiwam główką, to przeczytajcie jeszcze koniecznie o tym, jak zrobić facetowi test emocjonalnej dojrzałości i jeszcze o zasadach dobrych relacji z innymi.

I jeszcze jeden dobry świeżo odkryty przeze mnie blog (o chędożeniu!) - Proseksualna - polecam zacząć np. od tekstu o tym, że faceci chcą, by kobiety były samolubne. A potem zerknijcie na ten * o puszczalstwie. I całą resztę!


Jedzonelka o wyuczonych szczęściu - ten tekst trochę kojarzy mi się z moim o prawie do smutku, ale właściwie jest zupełnie inny, z szerszej perspektywy czy coś tam.

* Dobra, było o szczęściu, to teraz co nieco o strachu, tym chyba najgorszym.

2 wpisy u Króliczka, które mi mooocno przypadły do gustu: o milionach sposobów na oszczędzanie oraz o tym, co różni biednych i bogatych

Jak wyglądałoby "50 twarzy Greya", gdyby akcja działa się w Polsce?

Mag + art = bardzo fajny tumblr, gdzie okładki magazynów wpasowywane są w stare obrazy. Bardzo ciekawy efekt!

* unFappening - świetny projekt, w którym na nagich zdjęciach, które "wypłynęły", celebrytki są ponownie ubrane, rysunkowo!

10 porad dla Ziemkiewicza, jak nie gwałcić (jeśli jakiś czytelnik również uważa, że wykorzystywanie upojonych alkoholem osób  to coś zupełnie normalnego, niech także sobie poczyta!)

* Język męskiego feminizmu, czyli o tym, dlaczego akcje typu "prawdziwy mężczyzna nie gwałci" czy "prawdziwy mężczyzna nie kupuje kobiet" to troszkę za mało.

Osąd a rzeczywistość, czyli uprzedzenia rasowe w obiektywie aparatu .
________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

5 komentarzy:

  1. Dobry post, linki mi zupełnie nieznane - biorę się za lekturę, bo kilka tytułów mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za polecenie :) A i do innych chętnie zajrzę, jest trochę tego ciekawego.
    w Volantification i Proseksualnej też się zaczytuję od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze, co przeczytalam to Grey po polsku :P

    OdpowiedzUsuń