Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 19 lutego 2015

EUROSTYLE - LUMPEKS NIEZŁY, CHOĆ DROGI

Tak, tak, dziś mam dla Was kolejny lumpeks - tym razem na tapetę bierzemy Nadodrze.

GDZIE?
Lumpeks znajduje się na Jedności Narodowej 63. Jeśli Nadodrze to Wasza dzielnia, to zanotujcie sobie, że to bardzo blisko Biedronki, tylko po drugiej stronie. Jak tam dojechać? Chyba najlepiej tramwajem do Bema (tramwaje 0L, 0P, 1, 8, 11, 23) lub Dubois (tramwaje 6, 7) i potem kawałek podejść.

CO?
EuroStyle to lumpeks przede wszystkim dla kobiet. Znajdziemy tam ładne eleganckie sukienki, piękne swetry, płaszcze i kurtki, a jak dobrze trafimy to i trafią się fajne klasyczne dżinsy lub kolorowe rurki. Dla mężczyzn ubrań tam jak na lekarstwo - jeśli dobrze spojrzałam, to chyba tylko spodnie męskie są, ewentualnie swetry. Za to trochę więcej niż dla facetów ubrań znajdzie się dla dzieci, ja zwróciłam uwagę zwłaszcza na ładne kurteczki i płaszczyki. W sezonie karnawałowym (po ptokach Wam to mówię, ale może zapamiętacie info na przyszły rok) dostaniecie w EuroStyle również piękne kolorowe stroje dla dzieci na bal przebierańców.

ZA ILE?
Niestety, tutaj już nie jest tak kolorowo, bo jak na lumpeks, jest zwyczajnie drogo. Ceny zazwyczaj zaczynają się od 20 złotych i 30-40 zł za np. sukienkę to raczej standard. Ale jest pocieszenie - mają również obniżki! Niestety, ze względu na ceny rzadko w tym lumpeksie bywam, więc nie wyczaiłam, czy mają jakiś stały system obniżek, ale wczoraj było to -50%!

KIEDY?
W dni powszednie mają otwarte od 10 do 18, a w soboty do 14.

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

4 komentarze:

  1. Econom class na świdnickiej to mój ulubiony. Bardzo tani, a nigdy nie wychodzę z pustymi rękoma. No i są też nowe rzeczy w świetnych cenach (mój ukochany stanik sportowy za 5 zł) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedzam ten lumpeks dość często i uważam że jeśli zestawimy ze sobą jakość ubrań i ceny to wcale nie jest za drogo… Wchodząc do tego miejsca człowiek ma wrażenie że jest w sklepie z nową odzieżą nie ma smrodu a rzeczy są bardzo ładnie wyeksponowane… próbowałam kiedyś zrobić rundkę po okolicznych lumpeksach ale po odwiedzeniu 3 stwierdziłam że szkoda mojego czasu… także jeśli ktoś nie lubi szukać w stertach szmatek i woli przyjść do miejsca gdzie są naprawdę fajne ciuchy to polecam :)

    OdpowiedzUsuń