Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 5 kwietnia 2015

CIOCIA MORTYCJA POLECA (38)

...czyli mocno subiektywny przegląd internetów. Poprzednie części cyklu znajdziecie TUTAJ.


Jak to zwykle u mnie bywa, specjalnie Wam pozaznaczałam (gwiazdkami) linki, których nie warto pomijać, tylko trzeba ogarniać!

DO PRZEMYŚLENIA
Dyskusja jest passe, czyli w trochę inni sposób o ludziach o zamkniętych głowach...

Nic nie jest na zawsze

* Nieoczekiwane skutki minimalizmu i uważności - dla mnie to jest tekst typu "eureka!", tak prosta odpowiedź na moje zmęczenie, o którym pisałam Wam ostatnio w tekście "nie można mieć wszystkiego (i to jest okej)"

Jesteśmy narodem idiotów

Pułapka konsekwencji, czyli o tym, kiedy lepiej się wycofać?

ZDROWIE, SZAMA I WEGANIZM
Chrzan dobry na wszystko - propozycje wykorzystania chrzanu w kuchni, apteczce i w kosmetyce

Kury uratowane z fermy przemysłowej - cztery miesiące później

* 10 faktów, które zrobią z Ciebie wegetarianina - krótko, zwięźle i na temat. Obejrzyjcie chociaż z czystej ciekawości!

Przemoc na zlecenie - po czyjej stronie leży wina za krzywdę zwierząt?

INTERNETY RADZĄ I POLECAJĄ
Monumentum - strażnik produktywności dla Chrome

Porządki na komputerze w 5 krokach

15 powodów, dla których warto blogować

Jak to zrobić, żeby czytać więcej? (tekst po angielsku)

Jak skutecznie uczyć się języków obcych - to nie takie trudne, jak myślisz!

* Przestań to robić, czyli 7 nawyków, które szkodzą Ci, gdy aspirujesz do miana pisarza.

Co warto czytać, żeby lepiej pisać? (w ogóle obczajcie sobie cały blog, bo jest naprawdę ciekawy i przydatny, przynajmniej dla ludzi piszących)

DIY
Domy wybudowane z nietypowych materiałów - mój typ to silos na zboże, cudo!

Superkolorowa piękna tablica z pomysłami na DIY na Pintereście

CIEKAWOSTKI I GŁUPOTKI
Teksty, które usłyszysz w każde święta

Najradośniejszy bieg na świecie

Z MOJEGO BLOGOWEGO ARCHIWUM...
Jak bezbożnicy obchodzą święta? - tekst co prawda o świętach bożego narodzenia, ale analogicznie można go odnieść do świąt wielkiejnocy.

Prawo do zmartwień, czyli po cholerę rzucasz tekstami  "Ty to masz problemy..."

Rowerzysta też człowiek


________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku i obserwuj na Bloglovin!

3 komentarze:

  1. już zabieram się za czytanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Teksty, które słyszy się co święta po prostu bomba. Żygam świętami -od 6 godzin siedzi u moich rodziców dziadek i pierdoli,pierdoli i pierdoli. Zaraz coś rozwalę z wściekłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł z tą "serią" przegląd internetów. Pierwszy raz u Ciebie jestem i widzę, że trafiłam na kopalnię wiedzy. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń