Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 8 marca 2015

CIOCIA MORTYCJA POLECA (34)

...czyli mocno subiektywny przegląd internetów. Poprzednie części cyklu znajdziecie TUTAJ.

Gwiazdkami oznaczyłam linki, w które trzeba kliknąć i to bez zastanowienia! I nie tylko kliknąć, ale też ogarnąć ich zawartość!


  • DO PRZEMYŚLENIA
Ja co prawda jestem fanką zaproszenia na jedzonko zamiast dawania kwiatów, aleeee i tak polecam tekst, bo ładny i na pewno w odniesieniu do wielu (choć nie wszystkich) kobiet trafny - Co jest pożytecznego w dawaniu kobiecie kwiatów?

Hey girl, it's up to you!


Ostatnio wspominałam Wam o mojej frustracji związanej z tym, że "bym bardzo chciała, żebyśmy doszli w końcu do tego etapu, gdy kobieta naprawdę ma wybór i nikomu nic do tego, czy robi karierę, czy "siedzi w domu" i tym domem się zajmuje, czy może jednak jakoś udaje jej się łączyć jedno z drugim". W podobnym tonie, choć nieco szerzej, jest tekst "Do wszystkich dziewczyn i kobiet".


Pajac towarzyski


Ludzie nikomu niepotrzebni



  • INTERNETY RADZĄ I POLECAJĄ
Rodzaje tkanin i dzianin - poradnik

11 nieprawdziwych rzeczy, które mówi się o pieniądzach i ich zarabianiu

7 schematów, które pozwolą ci pisać lepsze nagłówki


Jak zaoszczędzić na przesyłkach?


7 mitów na temat produktywności



  • WEGANIZM, ZDROWIE & SZAMA
VeganWorkout.org wypuszcza cykl grafik z kompletnymi wegańskimi jadłospisami. Fajna sprawa! To coś dla leniuchów z gatunku "vegan wannabe", którzy twierdzą, że nie mają czasu, by wymyślać wegańskie posiłki. Oto i pierwszy jadłospis! Zaglądajcie na ich fanpejcz - będą kolejne!

Efekty picia czystka  po półrocznej terapii - ach, muszę to w końcu zacząć robić regularnie!


Jak być dobrym weganinem?


Jak odkazić mieszkanie po chorobie?


Kolejne miejsca we Wrocławiu wprowadzają wegańskie opcje do swojego menu! Ale super! Vegan sushi już jest, a teraz jeszcze zakiepanki z wegańskim serem! Żyć, nie umierać!



  • DIY
DIY terrarium, czyli dekoracja z sukulentów


Super prosty sposób na zmywalny tatuaż


  • GŁUPOTKI
Zabawna anegdotka o Chińczyku, który wykombinował, jak jeść zjeść obiad za darmo i... korzystał z niego prawie rok!

Nawet "poroża" mogą być cruelty free, i jakie w tej wersji są piękne!


Patrzcie, patrzcie, jakie świetne futrzaste paskudki robi jedba z czytelniczek!



  • A U MNIE OSTATNIO...
Złe Mięso - dobra roślinna szama, czyli wreszcie rozpoczęłam dawno obiecywany cykl o wartych odwiedzenia wrocławskich wege miejscach.

Z miłości do Muminków - kolejna odsłona cyklu tatuażowego.


Wegańska pielęgnacja twarzy (cz. 2)


Jak się zmotywować, żeby więcej się ruszać, ćwiczyć, zacząć uprawiać sport?


Co dobrego zrobić z resztek?


________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

4 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie przeglądy, ale potem przez Ciebie sterczę godzinami w internetach i przeglądam wszystkie linki ;p Więc masz mnie na sumieniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. o, dzięki za polecenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tyle czytałam o czystku ale ostatnio zaczęłam swoją przygodę z yerbą i na nowo z pu-erh i muszę zobaczyć jakie są tego efekty bo jak dołożę jeszcze czystek to pewnie nie będe w stanie określić, które jak działa, poza tym co za dużo to niezdrowo :)

    OdpowiedzUsuń