Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

wtorek, 19 lutego 2013

100 lumpeksów: WAAM

Dziś na tapecie lumpeks, który długi czas mijałam i za każdy razem myślałam, że muszę tam kiedyś wstąpić. No cóż, w końcu się udało!
Gdzie?
Bardzo blisko PKS-u i Dworca PKP, na ulicy Borowskiej. Jeśli nie mieszkacie w okolicy najlepiej dojechać do któregoś z powyższych dworców (tramwaje: 2, 8, 9, 11, 15, 0P, 0L, 31 plus, 32 plus), z przystanku to już kilka kroków.

Co?
Szału, niestety, nie ma. Spodnie (oczywiście, patrzyłam na damskie), z tego co zauważyłam, w samych większych rozmiarach. Koszulek, koszul czy sukienek naprawdę ładnych ze świecą tam szukać. Za to zauważyłam, że w WAAM mają naprawdę fajny wybór kurtek, płaszczy i marynarek/żakietów. Przynajmniej kilka bym przygarnęła, nawet mimo niemałych cen. Mało brakowało, żebym stała się właścicielką pięknego H&M-owskiego płaszczyka w biało-czarną panterkę (wyglądającego na nowy) za 58 zł, ale, niestety lub na szczęście (dla mojego portfela ;), okazał się za duży.
Dość duży, jak na lumpeks, wybór torebek, choć też niezbyt tanich. 
No i w koszu z napisem "wyprzedaż" często można trafić na coś fajnego, ja ostatnio znalazłam bardzo ładną wełnianą czapkę z pomponem za złotówkę!

Za ile?
Ceny dość, jak na tego typu sklep, wygórowane. Zaczynają się chyba od 20-stu złotych, np. sweter w cenie 40-50 zł to tutaj standard. Akurat na fajny porządny płaszcz czy kurtkę wydać 6 dych nie byłoby mi szkoda, zwłaszcza, że w sieciówce pewnie kosztowałby on minimum 2 razy więcej, ale swetry w moim ukochanym lumpeksie kupuję zwykle za dychę/sztuka. Torebki w WAAM też stoją za kilkadziesiąt zł. 
Jest też wspomniany wyżej kosz rzeczy przecenionych - od złotówki do kilku złotych.

Kiedy?
W dni powszednie od 10-tej do 18-tej, zaś w soboty do 14-tej.

Poprzednie wpisu z tego cyklu:
- ROBAN
STYLOWNIA
SZAFA POD ARKADAMI

2 komentarze:

  1. Uwielbiam lumpeksy, ale bywa w nich różnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawda, są takie, w których ZAWSZE znajdziesz coś ciekawego ;)

      Usuń