Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 14 marca 2014

Piątkowe DIYnspiracje #4

Dotychczasowe wpisy z inspiracjami DIY, które pojawiały się od czasu do czasu, zamieniłam w regularny cotygodniowy cykl! Każdego piątku mam dla Was 5 ciekawych i inspirujących propozycji na własnoręcznie wykonane (lub przerobione) przedmioty. Jest to DIY-owe mydło i powidło, czyli wszystko, co tylko wpadło mi w oko i uznałam, że jest warte podzielenia się z Wami. Poprzednie wpisy z tej serii: #1#2, #3.
źródło zdjęcia

1. Odpicowane wezgłowie łóżka
Świetny myk, wystarczy taśma washi czy nawet izolacyjna od biedy, i trochę wyobraźni. A jeśli brak wyobraźni, to jest jeszcze internet, gdzie znajdziemy całe mnóstwo pomysłów. Gdyby nie to, że nad moim łóżkiem namalowałam już sobie wielkiego karalucha, zaraz bym kopiowała pomysł z powyższego zdjęcia!

źródła zdjęć: 1, 2


2 i 3. Nowe oblicze zwyczajnych tenisówek.
Pomysł ze zdjęcia 1 to chyba fabryczny nadruk, ale można przecież kupić permanentny pisak i spróbować go odwzorować. Tutaj potrzeba jednak choć trochę talentu, no i oczywiście cierpliwości. Natomiast do pomysły numer 2 wystarczy mulina i igła, bo wzór jest bardzo prosty, a z haftem krzyżykowym poradzi sobie nawet największe antytalencie ;)

źródła zdjęć: 1, 2


4. Kieszonka na telefon 
Ostatnio pokazywałam świetny pas do biegania... Do niego potrzeba maszyny i minimum znajomości jej obsługi, natomiast tutaj pomysł dla osób z dwiema lewymi rękami - kieszonka zrobiona ze starej skarpety! Wystarczy odciąć jej dół i zawinąć!

5. Drapak dla kota
Koty uwielbiają drapać co popadnie i uwielbiają kartony, więc jestem pewna, że pokochają takie 2 w 1 - kartonowy drapak. Na pewno trochę zajmie zrobienie takiego bajeru, ale jak się kotek będzie cieszył! 

3 komentarze:

  1. Drapak dla kota bardzo by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te trampki po lewej, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczuwam, że moje koty by olały taki drapak, wystarczą im kartony do leżenia :)

    OdpowiedzUsuń