Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 27 lipca 2014

Ciocia M.Ortycja poleca, czyli przegląd internetów (19)

Przegląd internetów to mój autorski cykl poświęcony ciekawym, zabawnym czy w jakikolwiek inny sposób interesującym artykułom, wpisom, zdjęciom i tym podobnym, na które natknęłam się w internetach i uznałam, że warto się nimi podzielić. Poprzednie wpisy znajdziecie TU

Gwiazdką są oznaczone linki, w które po prostu trzeba wejść.

Jak się pakować? - cenny wakacyjny poradnik. Wezmę go sobie do serca, gdy w sierpniu będę opuszczać Wrocław na prawie 10 dni.

Noisli - takie rozbudowane coffitivity, czyli znajdziesz tu nie tylko odgłosy kawiarni, ale też jadącego pociągu, burzy, nocy i kilka innych. Fajna opcja, gdy masz głośno w pracy, a żeby w pełni się skupić, potrzebujesz się odciąć. 


Wszyscy kłamią - jakie kłamstwa mówimy najczęściej i dlaczego mówienie prawdy nie zawsze jest fajne

Bricksy - Banksy w wersji z klocków lego, fajna sprawa!


* Pamiętacie mój wpis o najwspanialszym człowieku na świecie? Jeśli się Wam podobał, koniecznie przeczytajcie również ten - Najpierw ja! 


Masz prawo do spektakularnej porażki, czyli jak przeżyć epic fail i przejść nad nim do porządku dziennego?

* "Kobieta sukcesu z wyższym wykształceniem, na stanowisku kierowniczym, zajmująca się modą myśli, że feminizm i gender oznaczają odrzucenie kobiecości i świadczą o braku „pewnego poziomu cywilizacyjnego” - jeśli myślisz podobnie, konieczne przeczytaj ten wpis

Dobrze gadane na temat kina LGBT - wywiad z moją przyjaciółką, muszę dodać!


7 grzechów głównych dziś - nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać, ale wpis gorzko prawdziwy.



Co, gdzie i za ile warto kupić? - wpis podobny do mojego o tym, że zdrowe nie musi być drogie, tylko bardziej praktyczny, jak sam tytuł wskazuje.

Wegańskie lody - aż 29 przepisów cruelty free!


@wordinaire - profil na instagramie, z którego możesz uczyć się angielskich słówek.

Wrocław latem, czyli garść pięknych zdjęć mojego miasta.

Z mojego archiwum, czyli wpisy, które warto przypomnieć (bo smutno im, że wszyscy o nich zapomnieli, a one takie fajne przecież są!):

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz