Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

środa, 10 czerwca 2015

ULICE WROCŁAWIA JAK MALOWANE

czyli street artu z mego pięknego miasta część trzecia, lecz wciąż na pewno nie ostatnia! Patrzcie tylko, jak u nas kolorowo!

Choć we Wrocławiu mieszkam już przeszło 10 lat, wciąż patrzę na to miasto oczami... turysty. Patrzę uważnie, przyglądam się szczegółom i ZAWSZE zauważę coś ciekawego, czego do tej pory nie zarejestrowałam, mimo, że mijałam to dzień w dzień. Czasem po prostu wystarczy spojrzeć w górę, innym razem zapuścić żurawia w mijane właśnie podwórko albo po prostu pójść inną trasą. Miejskie niespodzianki - i wcale nie mówię tu o porozsiewanych gdzie bądź psich kupach - czekają na nas wszędzie! Moim ulubionych rodzajem takich niespodzianek są murale i w ogóle szeroko pojęta uliczna sztuka. Patrzcie, Państwo, na zdjęcia! Patrzcie! Jak można się takimi widokami nie fascynować? Nawet jeśli niektóre z nich są, nie ukrywajmy, zwyczajnie brzydkie, wszystkie coś jednak w sobie mają. Ale dość gadania, dość! Pora na oglądanie i zachwycanie się.

 
PS. Kto prawidłowo odgadnie umiejscowienie tych wszystkich murali, dostanie medal z ziemniaka! Niech zwycięży najlepszy!

Sprawdźcie też koniecznie poprzednie wpis z wrocławską sztuką uliczną - TU i TU.

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku i obserwuj na Bloglovin!

4 komentarze:

  1. super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka murali znam "z widzenia", ale patrząc na niektóre dzieła to mam wrażenie, że nie było mnie we Wrocławiu całe wieki :) Chyba muszę jak najszybciej odwiedzić to piękne miasto. Niestety, tym razem medal z ziemniaka nie trafi do mnie, cóż, jestem załamany ;) Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No żesz kurde, ale mi tego brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. mural nr. 5 malował mój chłopak z ludzmi od siebie z roku :D a dziciak z krzywymi oczami i pies jest na mojej kamienicy :D

    OdpowiedzUsuń