Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

wtorek, 5 marca 2013

100 lumpeksów: Virgo & Szyk

Gdzie?
Na placu Kościuszki, a więc blisko Renomy i całkiem blisko Arkad Wrocławskich. Tak, jak poprzednio, dojeżdżamy do Renomy (można sobie zrobić rundkę po lumpeksach, bo w tej okolicy dość duże ich zagęszczenie) - tramwajem (6, 7, 14, 17, 20, 24) albo autobusem (149, 406, 409). Można też dojechać do przystanku Arkady (tramwaje 2, 6, 7, 0P, 0L, 11, 14, 17, 20, 24, 31plus, 32 plus lub autobusy A, D).
Co?
Dość duży lumpeks z bogactwem torebek i butów (to się przede wszystkim rzuca w oczy na wejściu). Co fajne, można tu kupić naprawdę fajne buty w bardzo dobrym stanie (tutaj właśnie kupiłam te za 69 zł). Torebki też są naprawdę świetnie i różnego typu, od malutkich a la portfel, przez imprezowe kopertówki do wielkich workowych na co dzień. Ubrań też jest nie mało i to niezłych, warto patrzeć na sukienki (moją ulubioną małą czarną mam właśnie z tego lumpeksu i dzielnie mi służy już od lat), swetry, legginsy, w sumie to na wszystko, bo można znaleźć naprawdę ładne rzeczy w bardzo dobrym stanie.

Za ile?
Ceny butów i torebek nie są małe, bo kilkadziesiąt złotych zazwyczaj, buty czasem nawet ponad stówę, ale warto kukać na przeceny, bo zdarza się, że jest obniżka cen torebek o 20%, albo obuwia np. o 50% (właśnie na takiej wyprzedaży kupiłam swoje czółenka), no i ludzie się na te torebki i buty tak nie rzucają. Jeśli zaś chodzi o ubrania, to jest lepiej, ceny zaczynają się od kilkunastu złotych. Można kupić fajne legginsy za 15 zł, coś koło 20 zł damy za niezły sweter. Jest też, oczywiście, wieszak z rzeczami przecenionymi (ostatnio widziałam 3 zł/sztuka), ale tam nigdy nie zauważyłam nic fajnego.

Kiedy?
W dni powszednie czynne od 11-tej do 19-tej, zaś w soboty od 11-tej do 16-tej.

Poprzednie wpisu z tego cyklu:
- Secondhand (na Czystej)
ROBAN
STYLOWNIA
SZAFA POD ARKADAMI

3 komentarze:

  1. no i takie porady lubimy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, a ja nawet nie wiedziałam, że tam jest lump... Czeka mnie kolejna runda w marcu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba czas zrobić 'tour de lumpex' :D bo przyznam, ze z tymi Wrocławskimi nie jestem na czasie

    OdpowiedzUsuń