Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 25 lutego 2013

100 lumpeksów: Secondhand (na Czystej)

Kompletnie zapomniałam o tym lumpeksie, ale ostatnio, krążąc w poszukiwaniu sukienki za 5 zł, trafiłam w tę okolicę i aż palnęłam się w czoło (no dobra, wcale się nie palnęłam, ale dobrze to brzmi w notce, więc udawajmy, że się palnęłam ;), myśląc, że przecież to fajny szmateks, a tak ukryty, że pewnie niewiele osób tam trafia, więc koniecznie musiałam Wam o nim napisać ;)
Gdzie?
Jak w tytule - na ul. Czystej, zaraz za Renomą, do której najlepiej dojechać tramwajem (6, 7, 14, 17, 20, 24) lub autobusem (149, 406, 409, ewentualnie D, ale wtedy wysiadacie na przystanku Arkady), jeśli nie mieszkacie w okolicy, a z przystanku jest dosłownie 5 minut drogi.
Co?
Ten lumpeks nie jest duży, ale ma duży wybór naprawdę świetnego towaru. Przede wszystkim, z tego, co mi się rzuciło w oczach, gdy go odwiedziłam ostatnio - piękne kurtki i płaszcze (np. za 20 zł płaszczyk H&M-owski a la parka, pierwszy tego typu, który mi się spodobał, niestety - rozmiar 34) w idealnym często stanie, trochę całkiem fajnych sukienek, naprawdę ładne swetry. Do tego, oczywiście, spodnie, koszulki, koszule, trochę torebek.

Za ile?
Ceny są, moim zdaniem, na każdą kieszeń. Zaczynają się od kilkunastu złotych, za które możemy nabyć np. płaszcz albo fajny żakiet. Akurat, gdy tam zaszłam, była wyprzedaż części towaru (obniżki 50%), ale i ceny "normalne" nie były jakieś wygórowane. Za ładny wiosenny płaszcz jestem w stanie spokojnie zapłacić 30 zł, za sweter 20 zł, nie sądzę, że to drogo jak na lumpeks (zwłaszcza, że ubrania są w naprawdę świetnym stanie, wydaje mi się nawet, że większość jest nowa).

Kiedy?
W dni powszednie od 10.30 do 18-tej, zaś w soboty od 10-tej do 14-tej.

Poprzednie wpisu z tego cyklu:
ROBAN
STYLOWNIA
SZAFA POD ARKADAMI

6 komentarzy:

  1. Zniechęciłam się do tego lumpa, gdy przy każdej (nie tak znowu częstej) wizycie widziałam na wieszakach te same ciuchy w tej samej, wysokiej cenie.
    Ale dawno tam w sumie nie byłam, a z tego, co mówisz jest taniej (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobne odczucia kilka lat temu - ta sama odzież, a ceny stale rosły.

      Widać, coś się zmieniło! :)

      Usuń
    2. nie wiem, jak jest teraz co do wymiany tych ciuchów, bo byłam tam ostatnio, a wcześniej z dobre kilka m-cy temu, ale jeśli chodzi o ceny, to tak jak napisałam, całkiem nieźle

      Usuń
  2. MORTYCJO! Dziękuję z całego serca za twój przewodnik jestem co prawda z Legnicy ale we wro bywam ,a znam go dość dobrze z racji studiowania w tym mieście. Aktualny przewodnik jest dla mnie skarbem. Mam prośbę z okien pociągu widziałam kiedyś Milon ciuchów z tyłu za operą, czy mogę prosić o recenzję? Z góry dziękuję
    BOGUHA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że chodzi Ci o filharmonię, a nie operę, i o ten lumpeks http://gefanka.pl/wp-content/uploads/2012/08/milion-ciuch%C3%B3w-tania-odzie%C5%BC-budynek-mapa-wroc%C5%82awskich-second-hand%C3%B3w.jpg ?
      mam go w planie opisać, więc spokojnie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie, że tworzysz takie przydatne posty. ; )

    OdpowiedzUsuń