Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 21 marca 2014

Piątkowe DIYnspiracje #5 - wiosenna edycja!

Dotychczasowe wpisy z inspiracjami DIY, które pojawiały się od czasu do czasu, zamieniłam w regularny cotygodniowy cykl! Każdego piątku mam dla Was 5 ciekawych i inspirujących propozycji na własnoręcznie wykonane (lub przerobione) przedmioty. Jest to DIY-owe mydło i powidło, czyli wszystko, co tylko wpadło mi w oko i uznałam, że jest warte podzielenia się z Wami. Poprzedni wpisy z tej serii: #1#2#3, #4.

Torebka na książkę
Świetny bajer dla wszystkich moli książkowych! Zamiast czytać w domu, pakujesz książkę do takiej torebko-okładki i wybywasz na zieloną trawkę wygrzewać się w wiosennych promieniach słońca. Torebka może wtedy posłużyć jako mini-koc, na którym posadzisz swój tyłeczek. Sposób, w jaki jest to uszyte, znajdziecie TU.

.źródła zdjęć: 12

Ozdobne butelki
Idealne dla wszystkich chomików, które starają się jak najmniej wyrzucać, a jak najwięcej gromadzić, bo "może się przyda". Ze zwyczajnych butelek po winie, mleku, sokach, możemy wyczarować piękne ozdoby, które sprawdzą się również w roli wazonów (w sam raz na tulipany i narcyzy!). Opcja 1 - decoupage (dla zielonych w tej kwestii TU tutorial, jak zacząć się w tę technikę bawić), opcja 2 (nawet osoba z dwiema lewymi rękami podoła) - farba + brokat.

źródła zdjęć: 12

Hamak z palety
Hamak to moje wciąż niespełnione marzenie (nie mam gdzie powiesić, smuteczek), a na punkcie upcyclingowania palet mam bzika, więc uważam, że to cudowne combo. Jeśli również marzycie o hamaku i w przeciwieństwie do mnie macie kawałek miejsca w pobliżu domu, gdzie takie ustrojstwo mogłoby zawisnąć, może pomyślcie o takim z odzysku?

Filiżanki jako doniczki na zioła
Wiosna to idealna pora, aby założyć domowy ogródek (chyba, że macie koty, wtedy nigdy nie ma na to odpowiedniej pory). Zamiast kupować doniczki, można wykorzystać nieużywane już naczynia, które stoją i się kurzą, np. filiżanki właśnie. Przyznajcie, że wygląda to uroczo!

4 komentarze:

  1. Takie ozdobione butelki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłem zioła do zasiania więc chyba wykorzystam ten zacny pomysł! a wazony i hamak genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Muszę wypróbować ozdobne butelki ze względu na przemeblowanie pokoju! :*

    http://macblooulive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zasiałam rzeżuchę w filiżance, a butelkę obkleiłam muliną.. Chyba myślimy podobnie ;) Genialny pomysł z hamakiem ;)

    OdpowiedzUsuń