Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

niedziela, 31 marca 2013

Marzec w pigułce

STYLIZACJE
Nie miał mi kto robić zdjęć, więc sama się tym zajęłam. Może tło nie powala, ale za to pokazałam Wam w końcu tak wiele stylizacji, ile chciałam :) Było ich w tym miesiącu aż... 12! Która podoba Wam się najbardziej?

                                                      Linki do poszczególnych wpisów: 123456789101112.


INSPIRACJE
Niestety, z racji skupienia się na pisaniu pracy licencjackiej, zawiesiłam tymczasowo cykl "Szatniarko, zainspiruj się książką!", a z inspiracji filmowych dodałam jedynie tę powyższą inspirowaną "Dziewczyną z tatuażem".

100 lumpeksów
Ten cykl za to ma się bardzo dobrze, ponieważ najwyraźniej wpadłam w lumpeksowo-zakupowy ciąg! Dotąd udało mi się opisać w sumie 11 second handów - podsumowanie pierwszej dziesiątki znajdziecie tutaj. Zapraszam również do wpisu o Garderobie, moim najnowszym szmateksowym odkryciu.

A tak z innej parafii...
Dużym powodzeniem cieszył się wpis pt. 10 powodów, aby kupować w lumpeksie, toteż jeśli jakimś cudem go przegapiliście, zapraszam do czytania :)

6 komentarzy:

  1. Ja mam pytanie co do creepersów z deeze. Z czego jest zrobiona podeszwa od tych butów? Nie wbijają ci się w nią drobne kamyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż poszłam sprawdzić :D Nie, kamyczki się nie wbijają, w ogóle buty są dość trwałe, chodzę w nie nawet w mrozy (gdy nie ma śniegu) i jeszcze się nic nie spsuło, ale nie wiem, z czego jest zrobiona podeszwa

      Usuń
    2. Dzięki :) Ja moje kupiłam gdzie indziej i podeszwa niby twarda , ale miękka XD I troszkę kamyczki mi się wbijają. Następnym razem kupie na deeze.

      Usuń
    3. to są firmy Niche, jakby co ;)

      Usuń
  2. Od sasa do lasa :D nawet niektóre rzeczy nie są jakieś brzydkie, ale w połączeniu z resztą :D zdefinuj swój styl, i nie rób takiego misz-maszu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten miszmasz to moj styl, za to nienawidze szufladkowania, a szufladkowanie wlasnej osoby jest dla mnie kompletnie pozbawione sensu.

    OdpowiedzUsuń