Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

piątek, 28 marca 2014

Piątkowe DIYnspiracje #6

Dotychczasowe wpisy z inspiracjami DIY, które pojawiały się od czasu do czasu, zamieniłam w regularny cotygodniowy cykl! Każdego piątku mam dla Was 5 ciekawych i inspirujących propozycji na własnoręcznie wykonane (lub przerobione) przedmioty. Poprzednie wpisy z tej serii: #1#2#3#4, #5.
źródła zdjęć: 1, 2, 3, 4, 5


1. Lisi stępelek - wykonanie to nie takie hop siup, ale jestem pewna, że wystruganie takie cuda i stemplowanie każdej możliwej powierzchni bardzo ucieszy naszego wewnętrznego dzieciaka. 


2. Creepy słoiki - jestem dziwakiem (nigdy tego nie ukrywałam) i lubię dziwaczne rzeczy. Bo takie słoiki z pewnością nie są dla normalnych (czyli nudnych jak flaki z olejem) ludzi! Tutorial.

3, 4. Ramy - bardzo przydatne wieszaki na wspomnienia lub okulary, ewentualnie inne dodatki (np. wiszące kolczyki).

5. Szorty - ćwieki, ombre i podarciuchy już święciły triumfy, może pora na malowanie szortów? Takie czaszeczki całkiem spoko.

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku lub zaobserwuj na Bloglovin! 

6 komentarzy: