Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

czwartek, 30 kwietnia 2015

KWIECIEŃ W PIGUŁCE (WPISY + MIGAWKI)


DIY
+ DIYnspiracje #37 (stanowczo się opuściłam we wpisach z DIY, obiecuję poprawę w maju!!!)

STYLIZACJE I LUMPEKSY

WEGANIZM, PRZEPISY I KULINARNE INSPIRACJE

MIEJSCA

CIOCIA MORTYCJA RADZI

KULTURA, SZTUKA I INNE DOBRE RZECZY
+ Przeglądy internetów: 38, 39, 40 i 41

DZIAŁO SIĘ!
+ Co się dzieje we Wrocławiu w kwietniu? - kulturalny terminarz, a już jutro będzie na blogu wersja majowa!

"MOIM ZDANIEM" I RÓŻNEGO RODZAJU CIEKAWOSTKI

GŁUPOTKI

KWIETNIOWE MIGAWKI (@mortycja_addams)
1 - łiiii, w końcu nastał czas picia kawy na dworze! mode "kawiarniany lans" on, hehe
2 - ruszyła też u mnie w domu masowa produkcja smoothie i soków, om nom nom!
3 - wielkanocny podwieczorek - herbatka i batatowy tofurnik z solonym karmelem, pyszności!

1 - i taka pogoda ładna była, że można było wdrożyć w życie plan jednodniowych wycieczek-ucieczek!
2 - tradycyjny polski obiadek, tylko w wersji cruelty free, yummy!
3 - pokaz wiosennego roślinnego gotowania (i oczywiście degustacja!) z Nono, który robiliśmy z Otwartymi Klatkami

1 - kolejne odkrycia wśród wegańskich łakoci
2 - no i wreszcie sezon na gałkowane lody i piwo na Słodowej!
3 - a jak się do lodziarni nie chce dymać, to zawsze można też wcinać domowe deserki lodowe (oczywiście, z kupnych lodów, gdzie by mi się chciało robić samej!)

1 - moja nowa miłość wśród herbat, polecam!
2 - moje centrum dowodzenia!
3 - zajebista książka, mój numer jeden spośród przeczytanych w kwietniu, cudo i arcydzieło!

1, 2, 3 - śniadanka w ramach wyzwania na zdrowie #1

1 - obraz, który dostaliśmy z Jackiem od Zuzy
2 - maryjka z magiczną kulą w Kalaczakrze, chcę taką!
3 - i na sam koniec ja, jako ta wiosenna chujowa pani domu afiszująca się ze swą domową chujowością!

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku i obserwuj na Bloglovin!

1 komentarz: