Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 10 marca 2014

Ciocia M.Ortycja poleca, czyli przegląd internetów (9)

Przegląd internetów to cykl poświęcony ciekawym, zabawnym czy w jakikolwiek inny sposób interesującym artykułom, wpisom, zdjęciom i tym podobnym. Jedne dotyczą pierdółek, inne spraw istotniejszych. W każdym jednak przypadku uznałam, że godne są polecenia i mam nadzieję, że przypadną do gustu i Wam. Poprzednie wpisy z cyklu "Przegląd internetów": 123456, 7, 8. Gwiazdkami oznaczyłam linki, których po prostu nie można pominąć.
Jak trwoga, to do...ludzi - świetny tekst o dbaniu o znajomości i ciekawe porównanie przyjaźni do konta bankowego (ale trafne!).

1000 powodów, aby ćwiczyć - w sobotę pisałam o stworzeniu tablicy inspiracji motywującej do biegania, tutaj macie tumblra z caaaaałym mnóstwem świetnych zdjęć i tekstów, które na takiej tablicy mogą się znaleźć.

O podróżowaniu samemu, czyli dlaczego warto udać się na wakacje w pojedynkę - ponoć nie taki diabeł straszny! Może się kiedyś zdecyduję, choć dla mnie już pójście samej do teatru było strasznie dziwne, ale hej, przecież trzeba próbować nowych rzeczy, a towarzystwo zainteresowane tym samym nie zawsze można znaleźć...

10 sposobów na to, aby działać efektywniej - podejrzewam, że problemy z efektywnością i planowaniem swojego czasu dotyczą baaardzo wielu ludzi i im właśnie na pewno ten wpis się przyda! Ja ostatnio zrobiłam sobie w końcu swój własny planer (wkrótce się nim pochwalę na blogu, a co!) i muszę przyznać, że to naprawdę krok w kierunku bardziej zorganizowanego życia. O, a co do punktu z wczesnym wstawaniem, to jeszcze polecam mój wpis z dobrą aplikacją na Androida, która Wam w tym pomoże.

*Bardzo pozytywny wpis o kobietach, o wyjątkowej więzi jaka nas wszystkie łączy zwanej "solidarnością jajników", bo przecież z każdą kobiety znajdziemy jakiś wspólny mianownik. Babeczki, czytajcie i się zastosujcie!

*Cudowna wizja starości - "Będziemy wytatuowanymi babciami i dziadkami, strzelającymi słitfocie na swoich iPhonach 65 Super Extra Mega SSS. Narobimy wnusiom takiego obciachu, o jakim naszym dziadkom się nie śniło, bo nie mieli do swojej dyspozycji social mediów." - trafia do mnie ta wizja, ja sobie zawsze mówię, że na starość, jeśli dożyję, będę się nosić (włącznie z kolorowymi włosami) jak matka Alexa z "Mechanicznej pomarańczy", a wnuki mojego rodzeństwa (bo swoich nie planuję) będą o mnie mówić "ta zwariowana ciocia"!

Jak mu powiedzieć, że wolisz na ostro? - lubicie moje teksty o seksie (staty wariują!), więc pewnie z chęcią przeczytacie i ten. Tytuł mówi sam za siebie, więc nic nie dodaję. Po prostu czytajcie! O, i podeślijcie swoim facetom, jeśli lubicie na ostro ;)

Skąd brać zdjęcia na bloga? - świetny zbiór linków z serwisami oferującymi darmowe zdjęcia, które możemy wykorzystać np. na swoim blogu, opatrzone dodatkowo opisem, co i kiedy nam wolno z takimi zdjęciami robić. Bardzo przydatne dla blogerów, u mnie wpis wylądował już w zakładkach i na pewno będę często z niego korzystać.

*Po prostu jestem, czyli o tym, że żeby być szczęśliwym wystarczy odpowiednio przestawić przełącznik w głowie. Coś w tym jest. "Nie szukam powodów do tego, żeby czuć radość. Jestem szczęśliwa. W skrócie – po prostu jestem. "

Quo vadis fotografio?

3 komentarze:

  1. Przeczytałam tekst o seksie i kompletnie się nie zgadzam z częścią, że każda kobieta tęskni za facetem macho i chce traktować seks po zwierzęcemu. Chociaż ja nie lubię penisów, a seks z kobietą nigdy nie schodzi do poziomu zwierząt, więc tutaj pewnie leży przyczyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same smaczki :)
    I nawet jeden mój, miło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękówa za polecenie mojego tekstu,tak ważnego dla mnie.

    OdpowiedzUsuń