Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Czerwiec w pigułce

Ponieważ mamy ostatni dzień czerwca, dziś serwuję Wam podsumowanie tego miesiąca na blogu. Tak że kto się zagapił, teraz może nadrobić zaległości!

DIY i inspiracje
+ Piątkowe DIYnspiracje: #14, #15, #16

Dieta, przepisy i takie tam popierdółki
+ Co można zrobić z dwóch torebek ryżu? - różne wegańskie słodkości, m.in. masło czekoladowe, sprawdźcie sami!
+ Makaron z sosem soczewicowo-pomidorowym
+ Pierogi z soczewicą i pistacjami w sosie z pora (tak, soczewica na dobre zagościła w mojej kuchni, polecam!)
+ Jak odeprzeć antywegetariańskie argumenty?

zdjęcie z tego wpisu

Ciocia M.Ortycja radzi
+ Jak się skompromitować na pierwszej randce?
+ Poradnik przetrwania PMS-a dla mężczyzn -  czyli jak ujść z życiem, gdy twoja żona/dziewczyna/przyjaciółka/współpracowniczka (nieodpowiednie skreślić) transmutuje się w potwora tuż przed miesiączką
+ Te chwile (moja recepta na szczęście)
+ Jak farbować, żeby nie zniszczyć? - tym razem nie radzi Wam Ciocia M.Ortycja, ale wujek Andy, fryzjer. Bo wywiad. 

Kultura i inne dobre rzeczy
+ Ciocia M.Ortycja poleca, czyli przegląd internetów: 16, 17
+ Książki, które ostatnio czytałam - mini recenzje "Bridget Jones. Szalejąc za facetem", "W głębi lasu", "Druciarz galaktyki"

"Moim zdaniem" i różnego rodzaju ciekawostki
+ Czas to nie pieniądz
+ Mój pierwszy wyjazd w pojedynkę - o weekendzie w Gdańsku!
+ Moje ciało - ponoć jeden z moich najlepszych tekstów... Ilość wyświetleń chyba to potwierdza. Tak czy siak przeczytajcie i przejmijcie ten styl!
+ Żarty żartami, ale... - czyli jak żartować, żeby nie wyjść na buraka lub popaprańca, którego ludzie omijają z daleka. Taki, wiecie, savoir-vivre dowcipkowania.
+ Polaków rozmowy#2 - takie tam suchary z życia wzięte.
+ Mój pierwszy treningowy cel osiągnięty! - czyli chwalę się (jak zawsze) postępami w bieganiu.

Czerwcowe migawki
Zdjęciowy skrót tego, co się u mnie działo w czerwcu, znajdziecie TU, a TUTAJ możecie mnie na bieżąco śledzić na instagramie.

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

1 komentarz: