Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

poniedziałek, 31 marca 2014

Marzec w pigułce

Kolejny miesiąc, w którym na blogu działo się naprawdę dużo, już za nami! Dziś szybkie przypomnienie wszystkich wpisów, specjalnie dla tych, którzy nie mieli czasu, aby być na bieżąco. 

DIY i inspiracje
+ Piątkowe DIYnspiracje: #3, #4, #5 (wiosenna edycja), #6
+ mój DIY planer (wg projektu Design your life), na zdjęciu poniżej
+ Jak być szczęśliwym? Dziennik wdzięczności



Kosmetyki i uroda
Dobry tani balsam do ciała
+ Moja kolorówka i pielęgnacja twarzy

Ciocia M.Ortycja radzi
Bieganie - jak zacząć, o czym trzeba pamiętać i jak się motywować? (a TU moje wrażenia po miesiącu biegania)
+ Co jeść przed i po treningach?
+ Jak tanim kosztem dorwać się do ulubionych książek?
+ Jak szybciej zasypiać i budzić się wypoczętym?


zdjęcie i fryz by Andy

Kultura i inne dobre rzeczy
Trevor Brown i jego spaczone dziewczynki
+ Wredne dziewczyny i sympatyczne wariatki
+ Przegląd internetów: cz. 9, cz. 10

"Moim zdaniem" i różnego rodzaju ciekawostki
+ Kiedy biegnę
+ Co ja sobie myślałam, czyli jadę po swym guście
+ O seksie: głupie pytania, dlaczego seks jest tabu?, seks na zgodę
+ Długie włosy i kobiecość
+ Fashion go home, you're drunk, czyli jak projektanci trollują fashionistki
+ Czego zabrania Ci twój facet?
Nuda nie istnieje, Ty po prostu masz pusto w głowie
+ Moje plany na wiosnę



Marcowe migawki
Zdjęciowe podsumowanie miesiąca znajdziecie TU, a TUTAJ możecie mnie zaobserwować na instagramie i być na bieżąco.

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy blog! :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam i zapraszam na mojego jeszcze skromnego( bo dopiero zaczynam) bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że aż tyle wpisów mnie ominęło, już nadrabiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo się działo :) Dla mnie najbardziej inspirujące są teksty o bieganiu :)
    Pozdrawiam/ MojeMalinoweLove

    OdpowiedzUsuń