Blogger templates


...KATEGORIE:.......DIY.......KULINARNIE....... KULTURA I SZTUKA.......LUMPEKSY.......MODA.......MOIM ZDANIEM.......ZDROWIE I URODA..

środa, 31 grudnia 2014

GRUDZIEŃ W PIGUŁCE (WPISY + MIGAWKI)

Koniec miesiąca to dla Was zawsze dobra okazja, by nadrobić zaległości w moich wpisach. Jeśli więc nie jesteście na bieżąco, zapraszam na podsumowanie miesiąca!

DIY


Weganizm, przepisy i kulinarne inspiracje


"Zdziwiłam się, gdy się okazało, że mój chłopak ma tylko 2 pary "codziennych" spodni. Jemu to wystarcza - jak jedne są w praniu, to chodzi w drugich. A przecież nie powinnam się dziwić, bo sama mam ubrania, o których nawet nie pamiętam, że je mam, a i tak ciągle chodzę w tych samych!"
- fragment wpisu "Gromadzenie"


Ciocia Mortycja radzi


Kultura i inne dobre rzeczy


"Gdy przyszłam do pracy z nowym (kolejnym, wcale nie pierwszym!) tatuażem, moja kierowniczka najpierw okazała zdziwienie.
- Czemu ma Pani ramię owinięte folią?
- Bo mam nowy tatuaż.
- TATUAŻ?! A CO PANI MAMA NA TO POWIEDZIAŁA?!* (ogółem szok niedowierzanie i nieme wyrazy współczucia dla mej Rodzicielki)
Aż chciałoby się odpowiedzieć "troszkę krzyczała, potem dała mi szlaban na wychodzenie z domu i jedzenie słodyczy, a na koniec kazała stać mi w kącie"."
- fragment wpisu "A co na to twoja mama?"


"Moim zdaniem" i różnego rodzaju ciekawostki


Głupotki


Grudniowe migawki (@mortycja_addams)
1 - w nowym mieszkaniu mam toaletkę, co się jaram!
2 - koteł się dowiedział właśnie, że nie jestem jego prawdziwą mamą...
3 - wróciłam do biegania, ale... tylko na jeden dzień. Sasiadka z dołu przyleciała, że jej się wszystko w domu trzęsie, i od tego czasu nie było kiedy kupić mat wygłuszających...
4 - z dzieckiem moim-niemoim udajemy kotałki, a co! Kto bogatemu zabroni?

1 - to był miesiąc nadrabiania zaległości książkowych (i tycia)
2 - oglądaliśmy też dużo filmów, a koty razem z nami (one naprawdę oglądają filmy!)
3 - wieczór gier i grzanego wina (to nie skończyło się dobrze!)
4 - gry i zabawy urzędników

1 - taką fajną bazę zrobiłam Andy'emu na urodziny!
2 - klaps zawsze spoko...
3 - świąteczne żarcie omnomnom (choć my z Jackiem jesteśmy świąteczne hipstery i barszcz z uszkami szamaliśmy dopiero po świętach)!
4 - świąteczne nadrabianie zaległości w... spaniu! Ja też to robiłam, ale mi (na szczęście) nikt nie zrobił zdjęcia, być może dlatego, że nie tuliłam do siebie tak czule kota...

________________________

Podoba Ci się wpis? Polub mnie na Facebooku,  obserwuj na Bloglovin lub Twitterze!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz